Det var ju trevligt med lite miljöombyte

Vi har ju numera en systeranläggning till Actic Arenan som dom flesta säkert vet vid det här laget. City-anläggningen. Självklart ställer man upp för släkten så jag knatade förstås ner och rev av ett lunchpass i deras spinningsal eftersom det var akut kris idag.
 
+ Trevlig liten spinningsal. Instruktörscykeln står nära deltagarna - det gillar jag.
+ Positiva och glada deltagare (de få som var där, de sex behövde inte göra några tjurrusningar in för att få "bästa" cykelarna).
+ Speglar i salen! Lycka! Det saknar jag hos oss.
- Konstig musikanläggning. Knappar och reglage all over. Kände mig lite som en man när jag satt däruppe och försökte få ihop trampandet, pratandet, vridandet OCH samtidigt försöka komma ihåg vilken grej som var vilken. (Lite för många moment på en gång där, vilket bland (mycket) annat resulterade i "lite" högt ljud i headsetet - hoppas nån enstaka klarade sig ifrån tinnitus.)
- Speglar i salen. Man vill ju inte direkt rycka fram i-phonen och ta en ögonblicksbild när man ser sig i profil (ja, det var den vinkeln spegelbilden uppenbarade sig för mig, vill inte alls påstå att det var bättre fram- eller bakifrån, jag bara hoppas). (Ingen av deltagarna ryckte upp nån kamera heller till min besvikelse - vi kunde ju haft olika synintryck menar jag.)
 
(Försökte igår allt vad jag förmådde för att komma med på bild i lokalblaskan. Vill inte påstå att fotografen sprang åt motsatt håll när jag försökte positionera mig in i bild på dansklassen, men han sökte mig inte direkt med linsen om jag säger så. Ny chans i morgon. En stillastående klassvariant (inget glidande fram och tillbaka med svajande höfter inte). Jag ska stå på (kanske inte, men så nära så hon hör mina hårstrån röra sig mot varandra) Elina så fotografen inte har en chans att missa min fotogeniska uppenbarelse. Upplagan kommer att rusa i höjden.)
 
Nu tränar vi väl lite igen då. Spinning, core. Se så, ta på er träningskläderna och kom bort!
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0