Ny fest nästa helg kanske?

Vilken jäkla tur att vi efter mina påtryckningar köpte på oss lite mer för att undvika torka på festen.




Nu fick vi motion i dag med. Av att kånka tillbaka det som blev över efter gårdagen. Och vi behöver inte tänka på att gå till bolaget inom en överskådlig framtid - tänk vad tid vi sparar.

Trots att vi fick mycket drickbart över kan jag med bestämdhet säga att det inte på något sätt ransonerades. Bästa kommentaren på festen igår kom från en av de yngre deltagarna efter att någon lagt en spya i handfatet:
-- Oj, jag trodde vi har vuxenfest. Men det ser ut som en 20-årsfest.

En fantastiskt rolig kväll blev det! Skoj, skoj.



Lena och Sean tackar alla inblandade som gjorde festen strålande.

(En grov miss var att jag inte kom på att sätta på mig mina Lena-handskar förrän efter ett par timmar in i festen. Orutinerat.)




Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0