Ser fram mot alla fester i kölvattnet av denna

Phu! Mycket att rodda när man festarrangerar. Gäller att inte glömma nåt väsentligt. Som mat. Som helst räcker, så ingen får blodsockerfall och blir grinig. Att alla har var sitt (minst) glas, så vinboxen slipper langas runt bordet och halsas direkt ur pipen.
Och tänk om öl och vin inte räcker hela kvällen. Att förrådet sinar vid 21-tiden liksom. Vad gör man då? Beställer taxi till 80 pers ner till lokal i stan?
(A uttryckte sig som så att: -- Det får inte hända bara!)

Nu ska jag skriva rent delar av quizen som jag testade på Bittan förut. Gick så där om man ska utvärdera standarden på min frågesportsprestation så här i efterhand. Inte optimalt att ge svaret redan när jag läser frågan (eller, nästan ännu värre, inte själv fatta vad frågan går ut på). Reviderar alltså. Är rädd för att det kan sluta med att quizen stryks från programmet om den inte snäpps upp ett hack nämligen.

(Vad aposematism är behöver man inte kunna. Den frågan är borttagen.)



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0