Funkar skitbra ju

Det här skrev jag 8 januari.

I dag skriver jag 14:e.

I dag visade vågen på 58,4 till skillnad mot då - när den visade 60,4.

Aldrig varit hungrig - äter frukost, lunch och middag så jag är rejält mätt. (Lättare middag, typ omelett, eftersom jag inte är jättehungrig, eftersom jag äter rejäla luncher.).
Ändå har jag under perioden smällt i mig en pizza, några glas vin och öl (ganska många) och en burk (enormt stor med många) kakor, en chokladkaka - men allt det där, förutom pizzan då, i samband med måltid.
Och don't give me that shit that it is vätskeförlust. Att det är lite vätskeförlust köper jag naturligtvis, men i helvete att jag har sån extrem vätskeomsättning/tömning att jag förbrukar två liter vätska före och efter träningen (vilket jag fyllt på med) när jag inte pinkar oftare än vanligt och äter en normal husmanskost.

Inga mellanmål. Inga blodsockerfall. Inga ups and downs.

Och nej - jag är inte anorektisk. Inte alls - dom som känner mig vet att jag äter det jag kommer över, om nåt ätbart finns i närheten och att jag vantrivs med allt i min tillvaro om jag är hungrig vilket jag inte gärna utsätter sina vänner för.
Syndade igår med att "äta ur" kylen, d v s rensa de dessertostar och tillhörande kex som hörde jul- och nyårshelg till. Och den synden hade jag inte direkt dåligt samvete för. Njöt av varje tugga utan skrupler.
Det kanske inte var jättebra att trycka i sig det där istället för en middag. Men nu gjorde jag det. Och jag får inte skörbjugg ändå. Jag hade ju paprika på kexen...

Dryga 57 är min trivselvikt som sagt. 57,4. Jag bad om en månad. Kan maxa det till två veckor känns det som i skrivande stund.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0