En hel jobbtorsdag till bara, sen är det ledigt

Sista träningspasset för i år. Längst fram i salen alltså. Kommer förmodligen att träna själv lite innan det skrivs 2013. Men det är ganska trögt med träningen just nu måste jag erkänna. Har väldigt lite motivation av någon anledning.
 
Trivs bäst att göra annat. Äta är (alltid) trevligt. Shoppa likaså. Och umgås med kamrater som inte alls är av den tränande typen. Köra julstökracet. Allmänt bara vara, känna in nuet och göra precis det som faller mig in.
 
Den fysiska formen är allt annat än på topp. Ser ut som en liten julgris faktiskt. Som tur är klär jag med ett rött juläpple i munnen, eftersom risken är stor att man blir upplyft på bordet på julbordet i ren förvirring i julstressen som råder.
 
Nåja, ingen panik med det. Tar tag i det där efter helgerna känner jag. Nu ska jag trivas, må bra och bara vara helt enkelt. Sen kör vi igång det där med "fit" när det känns skoj på riktigt att träna igen.
 
Nu njuter jag t ex av att få små lådor och påsar titt som tätt med underbara bakverk av min Emily. Som idag. Den här påsen med chokladkakor som hade lämnats i gymreceptionen. Till mig. Bara till mig. Säkert bakade med kärlek.
(Det fanns faktiskt en cupcake också. Med saffran. Nu hann det inte bli någon bild på den av någon anledning... men den var lika snygg som den var god!)
 

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Jag tror nog att du fortfarande har en kanonkropp, vad du än säger, men rätt att ta det lite lugnt och invänta suget..

Svar: Tack för din tro. Nu hjälper vi din tro på hjälpen med lite j**la snöskottning. Kramsnöskottning. :)
Vindvirvel

2012-12-19 @ 21:54:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0