Bitch ekar i huvudet, skyll dig själv - det finns ju så många andra låtar

Man vet att man kör lite, lite bättre än alla andra (så tänker jag) när man funderar på om inte instruktören ska säga till om en motståndsökning snart. Men man vill ju inte förekomma Madde och råka ut för en dubbelhöjning liksom.  Nu råkade jag liksom ändå. Råkade till och med ut för en trippel faktiskt. Mitt i den här, och då var jag inte riktigt så kaxig som innan. Smart att lägga den i slutet, när man vill gå fram och käftsmälla. Istället sjunger man med, högre och högre!
 
 
 
Bra start på denna söndagsmorgon på en i övrigt heltaskig helg.
 
(Stackars Hanna som jobbar eftermiddag, men hon spred budskapet att det inte är någon större idé att komma till gymmet från klockan 16 och framåt, servicen kommer inte att slå rekord om man säger så. Tills matchen är över. (Det kan i princip bli fram till stängning - i värsta, mest spännande, fall kan det ju bli förlängning!) Se så, inget rantande på gymmet i eftermiddag, nu visar vi lite sportsmannasolidaritet mot arbetarna.
 
 
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0