Skit också...

Elisabeth var förstås inne och läste blogginlägget där jag lovade att lägga upp bilden när jag låg i fosterställning på vägen hem på båttrippen om jag fick tag på fotot. Och hur fort anlände inte den?!
Den här bilden kan inte anklagas för att vara den mest smickrande jag deltagit på så jag ångrar djupt mitt löfte. Men här kommer den i alla fall. Känsliga läsare varnas på allvar denna gång.



Funderar på om jag inte borde klippa mig och skaffa mig ett jobb. Typ.
(Om vi var ensamma på båten? Om det vore så väl ändå. Nej, nej, nej - fullt med folk överallt, fast ingen ville väl sitta precis vid oss av någon konstig anledning...)

Jerk uttryckte nyligen att jag verkade hyfsat normal. Undrar om han vill ta tillbaka det.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Det är därför jag aldrig åker någonstans utan rejält med kläder i ryggan. Sedan får andra säga vad de vill. Men inte tänker jag behöva ligga under en pytteliten handduk och frysa sådär (hm, jag drömde faktiskt om det en gång, att jag försökte värma mig under en alldeles för liten handduk). Stackare, du var ju alldeles blåfrusen ser jag! Nästa gång packar du fleecefilten :)

2009-04-27 @ 01:01:54
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Jerk

Så normal som en kvinna kan bli kanske jag borde sträckt mig till ;)

2009-04-27 @ 10:14:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Spader Madame

Fullt normal -tycker jag!!

2009-04-27 @ 11:19:00
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Nollan: Jag som alltid brukar ha med mig kläder för oförutsedd kyla. Men inte ens jag trodde jag skulle frysa i 30 graders värme. (När jag åkte till Thailand hade jag stoppat ner några tjocka tröjor för säkerhets skull - det var fullständigt onödigt den gången...). I dag (strålande sol och värme) stoppade jag ner långkalsongerna i golfbagen! :)



Jerk: Ja, det låter faktiskt bättre - åtminstone vad gäller mig tror jag... ;)



Spader: Tack! Det värmde! :D

2009-04-29 @ 19:48:42
Morrat av kvastskatan

Alla båtar värdiga sitt namn ska ju ha en rikt utsmyckad bakdel att visa upp för omvärlden. Så även denna skuta tydligen.. skrattar.. så ligg du där med akterkastellet i vädret å känn det som din uppgift.. =o))

2009-04-30 @ 00:24:33
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Morrat av Åsa

Kvastskatan: En mycket viktig uppgift i mitt tycke! ;D

2009-05-05 @ 21:01:13
Morrat av Åsa

Kvastskatan: En mycket viktig uppgift i mitt tycke! ;D

2009-05-05 @ 21:01:57

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0