Paparazzar lokaltidningspersonalen som hämnd för att jag inte fick nån tidning i morse




                                        Motiv: Roland S och Lena J

-- Sallad? Du skämtar?




                                                   
                                                      Motiv: Roland S

-- Tyst lite nu, Lena, jag försöker koncentrera mig på att äta - inte prata.

Nu hoppas jag tidningen kommer som den ska i morgon bitti så jag slipper slänga mig ut på fler ful-hämndsuppdrag för att skildra reportrarnas/fotografernas verklighet som uppenbarligen består av sus och dus på Skövdes restauranger.

Är fortfarande helt off vad gäller dagens nyhetsuppdateringen i lokaltidningens upptagningsområde eftersom jag inte läser tidningen om den inte kommer till frukost, vid senare ankomst går den direkt till insamlingen nämligen - och så kan vi ju inte ha det.

Heja Roland. Heja Lena. Önskar er en trevlig jobbhelg med många utomhusjobb i det fina vädret!






Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0