Lite torftigt här inne nu kanske

Kanske inte är mest på av alla kända (hö, hö) bloggare just nu vad gäller finurliga uppdateringar. Har fullt upp med att andas sommarluft.

Visst har ni lite förståelse? Åtminstone ni som vet om hur gravt mitt vinterhat är? (I mitt tycke är det vinter när det är under 18 plusgrader mitt på dagen (utomhus alltså)).

I dag var det sommar på jobbet också. Kunde gå i piké-tröjan nästan hela eftermiddagen och kvällen. Var bara en sisådär 20 minuter mitt på där nånstans som tjocktröjan fick åka på. Hade sol-glajjor på huvudet också. Förstås. Dom fungerar inte bara som skydd för ögonen nämligen, det är liksom ett verktyg att hålla håret på plats också. Förhoppningsvis ser ni mig med dom som "hårspänne" fram till september nån gång.

I morgon ska jag inte träna. Och inte på onsdag heller. Nu ska jag vara vuxen och försöka få fason på höften. JAG KAN NÄMLIGEN INTE SVINGA! Förlåt versalerna - men det var för att vi alla ska inse hur allvarligt läge det är! Först nu förstår jag på riktigt vad som menas med att golfsvingen utgår från höften. Med tanke på hur ont det gör vid utgången av själva svingen måste jag ju ha en sjusärdeles god teknik. Eller ha mer ont än vad jag erkänt för mig själv, man har ju en smärttröskel hög som Turning Torso (hö, hö).

Tandhygienisten i ottan i morgon. Har redan förberett mig för en smidig avfärd vid kvart i sju:



Om någon vill reta mig, helt riskfritt, är det läge att göra det innan ca kl 12.00 i morgon. Då först avtar "lycko-pillrens" verkan. Efter 12 är det som vanligt igen alltså, tills nästa besök hos nån som ska titta mig i käften.




Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0