Kör en ny artikelserie - går hissen ända upp?

Kommer att köra en serie hiss eller diss med en del nya produkter jag blivit pålurad p g a reklam (eller möjligtvis blivit glatt överraskad p g a dito påverkan), gamla bra-att-ha-grejor som jag aldrig reflekterat nyttan över, sån't som jag trillat över av en händelse eller saker som bara finns i min omgivning utan att jag egentligen tänkt på hur bra/dåliga dom är.

Huset har tolv våningar. NB (nedre botten) är lägsta skalan, men ändå ett betyg på att saken har ett visst berättigande, och sen går det i stegrande skala upp till våning tolv. Når man etage tolv kan man inte leva utan det. Får föremålet för betraktelsen RNIK är den sågad rakt av. Rätt ner i källaren bara, ingen skalning av hur usel den är alltså.

Vi börjar med en RNIK:



Allvarlig varning på denna! Inte köpa, absolut inte dricka. Finns ytterligare en smak av Fun light green som jag inte kommer ihåg namnet på. Min magkänsla säger: -- Inte köpa den heller.


  


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0