Jag hade faktiskt tänkt gå dit. Faktiskt.

-- Åååh, vem ringer nu då? sa hon stönande och reste sig ur solstolen för att nå telefonen.

Terriern från jobbet.

-- Det är två stycken bokade på spinningen i eftermiddag. Du och en till. Och jag räknar inte med att du kommer.

Jäkla påhopp. Jag som precis låg i startgroparna för att börja med lite seriös träningpepp inför passet. (Nu småljuger jag kanske pyttelite (möjligtvis blåljuger rakt av till och med), men måste ju åtminstone hålla skenet uppe av att vara den där träningsnörden.)

Det får bli en löprunda ikväll istället. När det blir lite svalare. Hahaha, jag är så rolig - där trodde jag nästan på mig själv. Man springer väl inte när det är sånt här väder? Då njuter man väl bara?




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Maddis

Jag spontanade 14 km idag, sluta lata dig nu och move that ass.

2012-05-27 @ 19:16:23
URL: http://eatrunbreathe.wordpress.com
Morrat av Åsa

No ass moved att all. :)

2012-05-29 @ 16:50:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0