I brist på den där korkeken får syréndungen duga

-- Aaaaah, sa hon vällustigt, kisade mot solen och tassade barfota ut och hämtade morgontidningen.

Tog en semesterdag idag. Varför ska överblivna sådana från förra året ligga och skvalpa på kontot utan anledning? Gulligt av Maddis och Mathis som fixade till så det blev möjligt, är tacksam för det.

Ska ut på golfbanan om några timmar och försöker övertala höften att visa att den slutat sjåpa sig. Frågade om det verkligen är värt att förstöra en hel säsong med att hålla på och trilskas som en fjantig lipsill så kanske höften får lite dåligt samvete. Om mina försök gör nån nytta vet vi först i eftermiddag.

-- Aaaaah, sa hon vällustigt igen, hällde upp det nybryggda kaffet, kisade än en gång mot solen, puffade upp kuddarna i altansoffan och la sig och vickade med tårna.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Maddis

Åååh vad skönt det låter! Jag har njutit av frukost på altanen jag med:) Ha nu en alldeles underbar semesterdag Åsis!

2012-05-23 @ 10:20:08
URL: http://eatrunbreathe.wordpress.com
Morrat av Åsa

Tack, Maddis! Hoppas tiden går fort ikväll. Jag ska tänka på dig så svischar det iväg. Håll tummarna, nu åker jag till golfbanan! Bytt bloggplattform ser jag. Ska kolla sen, spännande! :)

2012-05-23 @ 10:49:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0