Det får väl bli så då

Fru Jernström och jag diskuterade det där en gång, att man borde köpa en (och om jag inte kommer ihåg fel investerade hon faktiskt i en). Nu är det dags. Så man har nåt roligt att sysselsätta sig med i regnet.

En regnmätare förstås. Fatta viken dimension mina inlägg här kommer att anta dagar som denna när katter och hundar dundrat ner hela jäkla da'n. I mm uppskattat har det säkert kommit... ja, sisådär... i runda slängar... Inte en aning faktiskt, men snart ska det noga dokumenteras. Förstår att ni sitter som på nålar av förväntan.

(Jag och fru J konstaterade nog förresten att man inte skulle tala högt om att man införskaffar en regnmätare. Regnmätare har bara riktigt gamla människor.)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

host

2012-05-10 @ 22:14:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Du måste söka för den där hostan, Jerk. ;)

2012-05-10 @ 22:47:44

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0