Hoppas helgen går fort

Har man gått upp halv fem börjar det dra i sovtarmen nu. Men jag ska bita ihop. Åtminstone till halv åtta, har jag bestämt, eftersom jag har lite mer marktjänst kvar i hemmet. Tog en paus bara.

Jag och Madde kamperar ihop på jobbet under helgen. Vi bestämde oss för en kolhydratuppladdning i morgon.



Lite oklart vad vi egentligen laddar för, men en jobblördag måste ju livas upp på nåt sätt.

Annars går bilen bra. Låter mer än nånsin vilket gladde alla fyra miljoner människor som bevistade ICA Maxi's parkering i dag. (Bilen ska till doktorn på måndag, bli opererad och bli som ny.)
Jag gladde även killen som stod intill mig vid köttdisken, som förvånat sa: - Va sa du? när jag tydligen råkade prata för mig själv. 
Skänkte också lite fredagslycka åt de tjugotusen människorna runt självscanningsområdet som såg mig tappa allt jag hade i händerna när snatterilarmet tjöt som en tyfon och skrämde skiten ur mig när jag var på väg ut. Man måste tydligen köpa en påse att bära hem sina varor i, inte gå ut med kundkorgen på armen. 

Nu taggar jag jobbhelg, men hinner nog med lite sköj-sköj också. 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Madde

Taru me vinarn ock elle?;)

2012-03-30 @ 22:39:24
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Madde: Boxen är faktiskt en produktplacering. Var väl bara du och jag som fattade det roliga med det.

2012-03-31 @ 17:25:45

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0