Redan gått in i viloläge

Vid den här tiden (inte riktigt på klockslaget, men näst intill) nästa torsdag har jag gått på semester.

Har bar fyra gruppträningsklasser kvar att köra och fyra jobbdagar (hade varit fem om inte gulliga Madde erbjudit sig att jobba nästa söndag) innan dess.

Om trekvart betar jag av två av dom där klasserna. I tanken är jag redan i semesterläge för jag är inte på långa vägar till 100% taggad för träningen, ligger bara på en sisådär 60. Men dom fantastiska deltagarna bidrar säkert med dom där sista 40% så jag klarar av att räkna ner de kommande 105 minutrarna längst fram i salen med glatt humör!


UPDATE kl 20.05: Dom där 105 min sa visst bara svisch. Inget viloläge där inte. Tusen tack för pepp av alla vassa träningsnördar, energi- och feel-good-depåerna blev med råge påfyllda.
(Inte minst tack till Maria: -- Du är bara så bra, Åsa. Åh vad jag gillar det här!
Ja men säger du det ska jag väl inte säga emot. Tack söta doktorn, tror aldrig jag sett någon som suttit med ett sånt stort leende under ett helt spinningpass. Underbart!)


Ringa lite, fixa lite - sen snabbt i säng. Tillbaka till jobbet 06.15.



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0