Nu får det vara nog... nu heter jag wordpress i efternamn.

Jag är väldigt trogen det jag påbörjat (tills den där berömda droppen orsakar översvämning de lux) även om saker och ting inte flyter på - bara man får uppdatering om hur landet ligger. Men efter autosvaret på mejlet till blogg.se där det står att dom inte svarar på några mejl om mobilbloggningen utan "vi meddelar när det är klart (don't mind your little ärthjärna)" väljer jag att byta bloggportal. (Hos blogg.se har jag visserligen haft en gratistjänst, men jag är väl ändå kund hos dom och vi har väl ändå en win-win-situation eftersom dom lägger upp reklam på min sida? Eller är jag ute och cyklar?)

Nån gång vid 2008 där var jag nog inte helt kontant med blogg.se heller eftersom jag (vilket passar som handen i handsken just nu) registrerade "vindvirvel" där också:

vindvirvel.wordpress.com, eller om man är skitnödig (kan vara ett internt skämt, men då skrattar vi som fattar):

http://vindvirvel.wordpress.com/

Den (nya bloggen) är totalt spritt språngade näck, men vi (läs jag) börjar väl om från noll i den takt vi (läs jag) hinner. Jag lägger inläggen där nu i alla fall. Välkomna!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0