Räddade jordgubbarna i alla fall

Tänkte hålla det hela för mig själv. Inte berätta för någon. (Och jag vet med säkerhet att inte Christer såg eftersom han var på väg in på Coop när jag var på väg ut.) Men nu har jag ont i knät. Tror det är svullet. Så OM (ganska troligt) ska tjata om knät ett tag känns det som det måste fram.
 
Skakade nästan av blodsockerfall när jag svängde förbi Maxi (efter spinningen, utan nåt invärtes i födoväg) och köpte grädde minimjölk (lögnare!) och jordgubbar. När jag skulle kasta mig in i bilen händer det som inte kan hända nån. På nåt sätt (fråga inte) sätter jag in vänsterbenet först. Då finns det liksom ingenstans för överkroppen att ta vägen när högerbenet lyfts annat än att dunsa i backen med resten av hela den präktiga kroppen. Prova gärna, jag lovar, tyngdlagen sätts ur spel.
 
Det gjorde inget ont alls. Förrän nu då. Knät är svullet. Tur onda höften (och jordgubbarna!) klarade sig i alla fall.
 
Jag fattar inte själv hur jag bär mig åt.
 
Oj, nu missar jag invigningen - trodde den började 20.30 och körde mycket olagligt hem från jobbet. Hade kunnat bromsa mig hem, den började visst 21.00.
 
Heja Sverige! (Nu kanske dom inte tänkt prestera några överdåd så här vid just invigningen, men det är bäst att stå på tå och inte slappa till med hejaropen redan i starten!)
 
 
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0