Får nog träna en sväng i morgon också, hade glömt hur njutbar den där smaken av blod är

Kondition är uppenbarligen inte riktigt en sån färskvara så den är bortblåst på bara en vecka. Även om man (jag och andra lite småsjuka träningsnördar) får liten lätt ångest över att få lägga sex månader på riktigt hård och grinig träning för att "komma tillbaka" om man råkar "missa" träningen två dagar i rad.
 
Trots en veckas uppehåll från konditionsträning (ja, ja - jag har ju spelat golf, men det är ju inte alls träning på det sättet) ägde jag i spinningsalen i dag. Det gick lätt. Och jag var snygg. Då är man hemma liksom.
 
Nu funderar jag på vad vi ska hitta på att tugga i oss på lördag. Det är halv-åtta-hos-mig-dags igen. Det är nog sagt att det ska grillas om jag inte kommer ihåg fel, men i dessa tider måste man ha nåt som lätt kan styras om, en reservplan, till ugnen/spisen om himlen tänkt öppna sig.
 
Förslag mottages tacksamt. Tack på förhand. (När ni ändå är kreativa ger ni förslag på förrätt och efterrätt förutom den där lättomstyrda huvudrätten!)
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0