Böcker är ju bra att ha med, både in case of beach och om man sitter och glor ut på hällregnet på hotellrummet

Packar. Det går sådär.
 
 
Önskar destinationen vore mycket längre söderut än skånska västkusten. Då hade det varit lättare. Nu behöver man ha minst tre väskor. En för sol- och bad. En in between typ. Och en  dito anpassad svensk sommar med fleecetröjor, regnkläder och gummistövlar.
 
Slänger väl ner lite paltor huller om buller, som jag brukar, för att upptäcka att inget var direkt bra att ha. Men det gör ju inget - jag kommer ju ändå hänga ganska många (hoppas dom andra hinner vänta på mig) timmar i frukostmatsalen. Jag går med all säkerhet all in flera morgnar i rad.
 
Nu håller vi alla kroppsdelar vi har för att det ska bli fint väder så vinterjackan får ligga ouppackad där i sin alldeles egna liten väska.
 
(Och nej, det går fortfarande inte att blogga via iphone-appen...)
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0