Nåt har nog gått fel här nu

Strålande klasser i dag. Gick hyfsat lätt, massor av härliga deltagare i salen och jag höll mig på mattan och hävde inte ur mig alltför många grodor som jag annars brukar göra.

Avverkat två telefonsamtal sen jag kom hem och några sms - nu satte jag mig ner för att vänta på att energikicken skulle komma. Det där nyttiga och härliga endorfinpigghetsruset som ska komma efter träningen. Det som gör att man faktiskt tränar egentligen.

Händer inget. Jag är trött som en igelkott och funderar på om man kan ta en sån där skämstidig sängdykning. Innan 21.

Endorfinkicken uteblev nog för att jag kom fel i sista låten på ena klassen och glömde av kräkmomentet. Hur kan man glömma det som gör hela passet?





Man kan ju i och för sig, om man vill, göra några innan man lägger sig. En si så där 20 - 30 stycken. Men bara om man vill alltså. Det är helt ok med 10.



Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0