Man kan väl ändra sig

Jag är kär! Upp över öronen förälskad.
Och det är lite pinsamt eftersom jag alltid hävdat att otaliga finesser och diverse teknikaliteter är överskattat. Det är själva funktionen som är det viktiga.

Så fel jag har haft. Här är underverket.



Kärlek! Ren och äkta kärlek.

Att det går att ringa med den, som var största prioritet förut vad gällde en mobiltelefon, är totalt ointressant numera.

I morgon ska jag testa om den lagar till lunchen om jag bara ger den inputs om vad jag är sugen på. Blir nog inga större problem. Den kan nämligen allt!

Jag är en smygtekniknörd.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Micke L

Trodde du hatade den???????

2012-01-16 @ 20:44:57
URL: http://scandphoto.se
Morrat av Micke L

Trodde du hatade den???????

2012-01-16 @ 20:45:25
URL: http://scandphoto.se
Morrat av Åsa

Micke: Jag gillade den inte första dagen, då hade vi kommunikationsproblem. Nu gör den det jag vill när jag vill utan tjafs. :)

2012-01-16 @ 22:58:11

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0