Zzzzz tidigt idag

Går och lägger mig. Ska försöka lagra lite sömn eftersom jag redan mår lite lätt illa av ångest för att köra öppning på jobbet på tisdag. Fatta - va på jobbet 06.15. Isch. Då får jag gå upp 04.15 om jag ska få till en normal känsla den dagen. Minsta tidsåtgång på morgonen är två timmar. Punkt. Är icke förhandlingsbar vad gäller morgnar och nämnda tidsaspekt.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Hannah

Asså, förstått att du vill mysa på morgonen med tidning och frukost. Men har tidningenverkligen kommit då?och hur mysigt är det 4.15? Jag skulle sovit till 06.00 tagit en macka på Statoil :) men det är jag det :) hoppas din dag blir bra hur som helst :) Hannah

2012-02-12 @ 23:39:27
Morrat av Åsa

Tidningen kommer nog i alla fall senast halv sex. Då kan man ha gjort klart de andra bestyren och läsa i godan ro innan man åker. :)

Åh fy - 06.00 med macka på Statoil?! Skulle kanske funka om vi inte hade några kunder jag behövde träffa under da'n! ;)

Underbar dag till dig med, Hannah! :)

2012-02-13 @ 09:36:02

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0