Valentin - en trevlig kille

Försöker räkna på all uppskattning som bara öst över mig i dag i form av gulliga kort, presenter och blombuketter, när det nu bara återstår några timmar, för att summera det hela men det blir jättekonstigt.

Det kan va det att det är väldigt svårt att räkna till 0 helt enkelt. Försök själv att räkna till noll får du se hur lätt det är.

Men Hanna älskar mig åtminstone.
-- Åsa, släpp kylskåpet, skrek hon när jag högst avslappnat kom släntrades på gymmet efter klasserna.
Visst menade hon att jag är väldigt vältränad, har snygg hållning och lite cat walk-lik gång? Så tolkar jag det i alla fall så jag inte blir bitter och sur efter noll-resultatet i min beräkning.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Kramar till världens bästa Åsa om än en dag för sent

2012-02-15 @ 12:15:36
Morrat av Åsa

Åh! Tack, E. Detsamma till dig sötnos.

2012-02-15 @ 22:17:33

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0