Det där gjorde susen

Var ruskigt opepp för att åka iväg och träna i kväll. Var ett hårstrå från att strunta i det. Men tvingade mig till slut i väg.

Vilken tur jag gjorde det! Terriern var lika fenomenal som vanligt på cirkelträningen och dessutom dök officers-Sannerud upp på klassen och jag kunde ha honom som parhäst på stationerna. Kul att köra med nån som vägrar vika ner sig för då blir jag lite mer envis. Kunde slängt medicinbollen i huvudet på honom när han körde upp ett rasande tempo på armhävningarna på bollen. Sen tvärdog han. Haha! Det är då man får oanade krafter nånstans ifrån, och kör några extra (samtidigt som man skriker: -- Men kom igen nu då, och försöker låta oberörd) bara för att "vinna" den stationen. Nu slog han mig nog på de flesta stationerna får erkännas, men han fick ta mig sjutton bra motstånd vilket han erkände.

Toppade cirkelträningen med ett powerpass. När jag nu ändå var där. Eftersom musklerna redan var slutkörda var det inte precis någon semester om man säger så. 

Önska mig lycka till när jag ska upp ur sängen i morgon! Jag kommer att behöva det.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0