Så jäkla orättvist måste jag säga

Varför måste man bli kräksjuk när Sverige spelar semifinal i OS-handbollen? Nånstans långt därborta, där jag hängde över toastolen/låg i fosterställning och kramade min bästa vän den gröna hinken, hörde jag tv-kommentatorerna vråla när Sverige besegrade Ungern.
Jag blir inte alls förvånad om jag visar symptom på cyanidförgiftning eller möjligtvis får mjältbrand lagom till finalen på söndag.
Bitter? Tro fan det!
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Ååå så jävla orättvist! Krya på dig pronto!

2012-08-11 @ 18:14:35
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Tack! Det var en kortvarig sjukdomsperiod. Såg hela finalen, det var ju det absolut viktigaste. :)

2012-08-13 @ 09:39:27

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0