Vem hjälper mig hänga upp tvätten

Oj. Oj, oj. Oj, oj, oj.
Så där ja. Då var jag och Madde klara med dagens utmaning. 5 pass. Tur det var uppdelat på morgon- och kvällsskift med hela 6 timmars återhämtning emellan. Nu är jag helt skinnflådd på axlarna efter att ha klappat mig själv ett par timmar.

Hur tänkte jag när jag körde igång en tvättmaskin innan jag stack iväg för kvällsomgången? Jag kanske kan vältra ut plaggen ur trumman med ett kvastskaft och sen sprida ut dom lite luftigt på golvet med fötterna. Dom torkar väl lika bra liggandes? Icke aktuellt att lyfta armarna över höfthöjd mer idag känner jag.

Tack gode gud, eller tack gode Andreas rättare sagt - som går in i morgon och kör morgonspinningen istället för mig. Hur sa? Nej, självklart ska jag inte stanna hemma och vila. Ska va med som deltagare förstås. Skärp er. Se så, pallra er upp,  klockan 9.00 kör vi igen. Spinning, power, gym, spinning. Snart dags för strandhäng ju.

Handboll i mor'n igen. Nu är det den kvinnliga sidan av Skövdes handbollsstoltheter som förhoppningsvis ska upprepa det herrarna gjorde igår.

Och sist på lördags-agendan: "Halv-åtta-hos-mig"-finalen! Fjärde och sista deltävlingen. Hos Bittan.

Konstaterar att jag inte behöver vanka fram och tillbaka och fundera på hur tiden ska gå denna lördagen heller.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0