Pensionärstider

När ni läser det här är jag på födelsedagskalas. Hos A. 
Nu fyller han ju inte 20 precis så då bjuder man förstås in till seniorparty. 
Jag har köpt en ny mössa dagen till ära. Vad tycks? Jag är rätt nöjd med den. 
Även den snipiga munnen får med beröm godkänt. 

 

Jag börjar inte jobba förrän i morgon kl 08.45 så nu firar vi 30-årsdagen natten lång! 



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Annilin

Vill trycka på gilla vilken snygg hatt :)

2011-11-12 @ 21:04:57
Morrat av Leffe

Haha..Hadde du inte sagt att det var du så skulle jag inte känt igen dig. En dam i sina bästa år :)

2011-11-12 @ 23:38:46
Morrat av Åsa

Annilin: Säg till om du vill låna tant-hatten. Har en matchande väska till... ;)



Leffe: Haha - tackar. :)

2011-11-13 @ 17:45:30

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0