Lika bra att äta sig i form - det är ändå jul snart

Skulle suttit fint att köra lite spinning i kväll känner jag. Eller utövat nån annan form av fysisk aktivitet på gymmet.

Men nix. Jag åker och trycker i mig en tacobuffé och rullar (kan ju inte skriva spänstar, för det är det minsta man gör efter en sån där buffé) därefter in i Arenan och kollar matchen mellan IFK och dom där 08:orna. Vad dom nu heter. Bajs eller nåt liknande. Grönvita är dom i alla fall. Dom har visst ett fotbollslag också, där har dom väl halkat efter lite vad gäller bollrullandet.

Lätt seger känner jag på mig. Fast den analysen tog jag bara ur luften, för vem kan överhuvudtaget tänka på nåt i handbollsväg när det bara fladdrar en massa nachochips framför ögonen i ren hungernoja?

Mot buffén! Och handbollsläktaren.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Vi slänger väl inte ett host här också ;)

2011-11-28 @ 21:19:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Du måste söka för den där hostan... ;)

2011-11-29 @ 08:20:01

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0