Jul-bling, jädrar anamma

Förra året skickade jag fram advent först andra advent tror jag bestämt. Och julen hade med nöd och näppe kommit fram på julafton.

I år ska jag vara först med allt! Så in i Norden adventat ska det va här i huset på söndag. Så jag kräks advent och jul redan vid lucia.

Är ledig i morgon. Då ska det startas... Börjar, med totalt fokus, på utebling och går sakta men säkert inåt mot ljusstakar, mossa, stjärnor och amaryllis och vad det nu är mer som är brukligt inomhus till första advent.

Känner mitt totala fokus grumlas av att jag skrivit en liten notering i kalendern om vinterdäck den här veckan. Då får man ju helt enkelt ändra ursprungsplanen, måste prioritera det som är av störst betydelse. 

Vecka 47: Byta däck.
Vecka 48: Byta däck.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0