Fick knäppa upp i midjan...




Den som tror att jag har lite lätt ångest över way too much energiintag de senaste dagarna är fullständigt ute och cyklar. Känner för att träna lite bara. Bokade in några klasser så där spontant (utöver mina egna fyra klasser till och med söndag).
På torsdag kanske jag hinner klämma in ett par timmar på morgonen på gymmet. Nån timme crosstrainer och 1-1,5 timme rejäl skrotlyftning.

I kväll har jag två av mina egna klasser. Hoppas deltagarna uppskattar den lilla sälen längst fram i salen...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Gaymasen

Träna "lite", haha.



Haha, det här måste vara världens mest lustiga grej jag varit med om.



Jag som skulle ljuga lite snyggt när jag sa upp mitt medlemsskap och så har du blogg och allt... Hmpf! Haha.



Sanningen? Jag är lat. Du har varit så duktig och kört så hårt med en på varje pass att jag inte vågade berätta vilken soffpotatis jag egentligen är. Så jag drog till med en vit lögn, ta det som den vackraste komplimangen du kan få. Haha.



Det blir dock flytt (så jag ljög inte helt)... fast om ett halvår. Vi ses säkert på något pass innan latheten slår in helt. ^^

2011-11-30 @ 19:04:26
URL: http://gaymasen.se
Morrat av Åsa

Gaymasen: Hahaha. Jag tänkte det var konstigt att du inte skrivit en enda spalt-mm om nån flytt på bloggen, men men tänkte jag - vill han vara lite hemlig så visst, varsego´! Haha.

Du har en hel månad på dig att lagra träning inför din inaktiva vår - passa på. :)

Psst - vet Pussen om att du sagt upp gymkortet? ;D

Syns då!

2011-11-30 @ 22:33:52
Morrat av Gaymasen

Haha nej det blir flytt framöver men nu till våren ska jag vara en soffpotatis. ;-)



Och jo då, han är väl medveten om det. Så nu lär jag slippa "men snälla följ med", i alla fall. Haha. Fast han ska kämpa på. ^^

2011-12-01 @ 20:31:34
URL: http://gaymasen.se

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0