Brottades med en arg tiger för att komma iväg

Om man skulle få en miljon pengar varje gång man åker iväg och tränar när man lätt kan tänka sig ett nackskott för att slippa, hade man varit begåvad med en ofantlig mängd pengar.
Nu får man visserligen klappar på axeln av sig själv om man trots det inre motståndet verkligen drar iväg till träningen - egenklappar är inte är det sämsta, men man kan ju inte precis hitta på några kul utsvävningar för dom.

Rätt nöjd ändå, så här i efterhand, att jag undslapp nackskott i dag. Andreas gjorde, as usual, en strålande föreställning där framme på podiet i spinningsalen. Dagens bästa nummer var när han sa: -- "Du är inte bara snabb - du är snygg också".
Snor det rakt av till min nästa klass. För mig lurade han i alla fall byxorna av (bildligt talat alltså, inte bostavligt) och jag cyklade på som en tok, tog i för kung och fosterland och uppfattade mig faktiskt, för några minuter, precis så där snygg som han påstod.

Nu är endorfinnivån på topp. Hur är det med din?


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0