Blev förolämpad helt enkelt

Visst, jag hade väl inte direkt fixat till mig och hade väl Ica-påsar under ögonen när jag kom till jobbet. Och min utseendefaktor gick väl inte åt plus vad dagen led. Men ändå.

Det hände ett litet missöde på jobbet i dag, men för att göra en lång historia kort hoppar jag över själva incidenten, och går direkt på pudelns kärna. Så efter incidenten skulle jag för kund A beskriva kund B...
-- Bla, bla, bla och i min ålder ungefär, mässade jag på.
-- Runt 55 då. 

-- Skit ner dig! Hur gammal är du då? 85?

Nu sa jag inte det. Och det ångrar jag lite nu, känner jag. Men nästa gång jag ser honom. Då smyger jag upp bakom hans rygg och vrålar det i örat på honom. 


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0