Chili is the shit förutom lakrits då

Eftersom jag nu ändå köpte en liter (trodde man hade en halvliter bara till knäcken innan jag kollade receptet, vem kommer ihåg från förra året liksom) grädde drog jag också till med lite chilitryfflar även om inte dom stod med i julgodisplanen.
Först lakritsknäck (gudomligt god) och därefter chilitryfflar.  

 

Tryckte ner en guldängel i varje tryffel för att få till den där riktiga jul-snitsen. Fast dom ser mer ut som blågula Nobel-bakelser på nåt sätt. Nåja. Uppätna blir dom garanterat! Smakar ambrosia.
Jag tar en till. Och kanske ytterligare en, ... ... ..., ... ... ..., .... ....
Fill in the blanks.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Åhh dom ser riktigt goda ut. Göm nu 2 st allra längst in i frysen :)

2011-12-04 @ 09:58:29
Morrat av Åsa

E: Åt faktiskt bara upp två. ;P Resten är i säkert förvar i frysen. Lovar du ska få en Nobelbakelse i mellandagarna.

2011-12-04 @ 20:54:49

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0