Goodbye Svedala

Älskar snabba beslut. Eller ja, snabbt och snabbt, det var ju en del annat att avverka på skvallerlistan först... men sen så. Japp, vi åker. Skit samma vart - bara vi får lite sol och inte en enda j-la snöflinga.
Rörande överens.
Sen måste jag förundras över hyresgästerna. Åh, dessa två lugna fina ungdomar. Typ (ja, men jag är ju hundra år i deras ögon förmodligen). Jag pratar på i min vanliga takt med 2000 ord per minut. J och C säger nåt när det blir en paus, lugnt och fint och hetsar inte upp sig. Hur orkar dom? Jag blir urstressad över lugnet. Samtidigt som jag känner att jag går ner till 30 km i timmen istället för 100 när jag stöter på dom. Ska ställa mig utanför dörren och vänta på att nån av dom dyker upp nästa gång jag är urstressad... snuskigt bra och billig terapi. Fast det kanske ser konstigt ut om jag står och smyger i farstun...
Nu är jag mest oroad för att Kingston, voffen, däruppe ska drunkna i drivorna i morgon om det fortsätter snöa hela natten. Men jag har i alla fall förvarnat att jag INTE kommer skotta mer förrän tidigast torsdag.
Snart december, snart solsken. Tnx.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Fler än jag som flyr landet ser jag..vart bär det hän för fröken?

2010-11-24 @ 22:13:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jaså?! Ska du också i väg, Jerk?

Vi har inte bestämt än. Vi tar en restresa och beställer i mitten av december, för att snåla lite. Skit samma vart vi kommer. Bara det är sol och värme och inte för lång flygresa.

Vart ska du då? Du och vem?

2010-11-27 @ 19:34:24
Morrat av Jerk

Jag åker över till England..själv..hälsar på lite vänner och kollar fotboll..samt äter engelsk frukost :)

Försöker just nu få någon att bjuda in mig på nyårsfest..det går sådär..i värsta fall får jag väl tråka på något hotellrum..då kommer jag å andra sidan vara pigg och alert till fotbollen dagen efter..

2010-11-28 @ 23:01:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Se där ja. Trevligt! Du får väl inte använda badbyxorna där i o f s, men ändå.

Asch - nyårsafton är överskattat, fast det löser sig säkert när du väl är där annars! :)

2010-11-28 @ 23:39:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0