Tjejkväll

Jodå, även om det inte framkommer av bilderna så är bilderna faktiskt tagna på gymmets tjejkväll. Eller efter tjejkvällen om man ska va nogräknad, när festen började.



Festen har börjat.




Snygga Flavia och Patience med tråkvita mig. Förstår inte varför inte
jag fått sån där vacker färg.




Nöden har ingen lag. Har man inte hunnit käka tidigare får man helt
enkelt ta med sig en hamburgare...




Jodå, han har passerat tonåren även om man inte alltid tror det...




Grabb-snack...




Söta Sandra vägrade vara med på bild - och hon lyckades varje gång.




Vid närmare eftertanke kanske jag skulle vägra vara med också...




Zozo bland brudarna...




Snygga!




Snygg Monica. Vad jag gör vet jag inte riktigt...


 

Grabbarna grus.




Tre glada!

Efteråt följde utgång men därifrån finns inga bilder tack och lov. Dagen 
efter var ganska tung, men det som inte dödar härdar sägs det ju.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Så sant...ha, ha! Vilket snygg-gäng!

2010-03-02 @ 20:30:57
Morrat av Åsa

M: Haha. Ja, skitsnygga ju. ;) Fanns, som jag sa, ganska många andra bilder som inte lämpade sig att lägga upp... :)

2010-03-02 @ 23:42:58
Morrat av Spadermadame

Såg himla roligt ut, får vara värt litet "trötthet" dagen därpå!

2010-03-04 @ 08:57:42
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Jerk

Den där bilden du inte vet vad du gör..

Jag har löst det..du trycker upp bysten lite så jag ska skriva en kommentar om det ;)

2010-03-04 @ 11:28:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Spader: Det var faktiskt värt varenda sekund av trötthet. :D



Jerk: Hahahaha - japp. Jag tänkte exakt så när bilden togs! Och jag lyckades med mitt uppsåt uppenbarligen! ;)

2010-03-10 @ 22:20:26

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0