Farlig sport det där

Ska sluta ägna mig åt handboll. Fick krypa in till sängen efter en sträckning i ryggen som jag ådrog mig i mitten av första halvlek i gårdagens match.

Fast vid närmare eftertanke kanske jag ska börja spela istället, det kanske är säkrare. Strunta i att sitta framför tv:n och skada mig. Tror det var precis vid en av Appelgrens schysta räddningar i gårdagens match som jag utövade lite väl stor inlevelse och gjorde en dubbel mollbergare i pik i soffan vilket jag, med facit i hand, inte klarar av.

Slutspel för IFK Skövde? Jajajamen.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie

Haha, hade velat se det där! Oavsett om du är bra på handboll eller inte så har du iaf humor :)

2010-04-05 @ 00:07:01
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0