Själv-boost

Haft fys med fotbolls-ungdomarna i dag igen. Eller möjligtvis unga vuxna i jämförelse med mig. Skit samma, bara dom håller kvar den där coola attityden så länge dom bara kan. Älskar den, och den gör mig på så fruktansvärt bra humör. Är otroligt svag för självsäkra människor helt enkelt. 

Innan första träningen för i år stod jag, tränaren och en av killarna och snackade lite.

Tränaren säger till killen:
-- Ja, då är det bara att bita ihop då...

Inte helt säker att tränaren förväntade sig svaret som följde:
-- Ja för sjutton, jag har aldrig varit så vältränad som när Åsa körde oss sist.

Ok. Vem äger? Va?

Så ett litet Sunshine är väl en mycket ödmjuk önskan. Eller?


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0