Mördande reklam

Köp två Pollypåsar - få en roman på köpet! ropade reklampelaren.

Åsa kommer naturligtvis hem med två Pollypåsar; jag skulle ju ändå köpa godis till trettondagsafton. Boken följde med.
Vore kanske bättre att läsa ut de 50 olästa böckerna man har innan man samlar på sig nytt?

I dagens varukassar låg också "tre chokladkartonger för endast hundra kronor". Gillar inte ens chokladen ifråga, men den kan ju va bra att ha... eller... till vad då?

Jag är ta mig sjutton reklammakarnas mest lättledda offer.

 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

Skrattar - läste mest lättklädda offer!

2010-01-06 @ 23:56:21
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Hahahaha. Tur du hann läsa rätt... annars kunde jag ju framstå i dålig dager i dina ögon - du är ju så pryd, Spadis! ;)

2010-01-07 @ 13:01:46

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0