Kanske tog i lite...





Antagningsbesked ett.



Oj. Antagningsbesked två.

Var är antagningsbesked tre och fyra? För jag har ju redan fått reda på att jag är antagen...

Erkänner. Kanske tog i lite där. Ska förstås avanmäla mig från några av kurserna. Men man måste känna in lite. Få lite feeling vad man ska lägga energin på när anledningen till förkovrande är att "kunskap aldrig tynger".

Ska sova på saken några dagar. Se hur mycket energi jag är villig att lägga...



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

vad har du sökt för kurser?

2010-01-05 @ 17:40:46
Morrat av Åsa

Pinsamt, men just nu kommer jag inte ihåg det. Ska ta tag i det i helgen. Dom börjar väl snart, så det är kanske på tiden. Återkommer om vilka jag ska läsa... :)

2010-01-07 @ 12:58:17

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0