Godan ro

Här sitter man i godan ro och hemma-spa:ar när telefonen ringer och man beordras ut och hjälpa till att bära tv. Av med ansiktsmasken, in med linserna och skitiga håret sveps upp i nåt som ska liknas hästsvans. Ser ut som ett miffo.
Gjorde klart för hyresgästen att här får det ta mig sjutton bäras in snabbt innan nån ser mig!
Nu gick det rätt fort om man tänker på att det var största tv:n i manna-minne som bars in. I alla fall sett ur mina referensramar eftersom jag är totalt ointresserad av tv-teknik.

Nu kommer resten av dagen spenderas i Mikrobyn med bland annat gammal hederlig lokalrevy på agendan. Nice!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Evelina

är man på dåligt humör och känner för att skratta lite (eller mycket) är åsas blogg ett säkert kort. här får man sig alltid ett gott skratt.

TACK FÖR DET!

2010-01-27 @ 20:51:06
Morrat av Åsa

Evelina: Haha, tack! :)

2010-01-28 @ 07:36:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0