Melodifestival

...
...
...


...

Vad tycker ni själva. Har ni mer att tillägga?

Nu såg jag inte hela eftersom jag var lipfärdig efter cirka en kvart och bytte kanal. Men växlade över på slutet för att se på "upplösningen".

Att Ola hade toupé var det mest uppseendeväckande och en liten gnutta intressant. Är inte det tragiskt? Alternativt hade han kammat över flinten - då är det ännu mer tragiskt. Nu är det väl en stylist som fixat frillan och då kan jag upplysa om att denne allvarligt hade misslyckats. Pojken är ju söt annars.

Jeezus. Vilka programledare. My good. Och jag som tyckt Christine Meltzer varit bra.... Det dementerar jag högljutt nu. Och dom andra orkar jag inte ens nämna.

Så dåligt. Aldrig mer. Och jag är ändå schlagerfantast. Det svider i hjärtat att konstatera att man överger melodifestivalen.

Så ledsen - men en epok gick precis i graven!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Näe..eller jo, jag kommer se mer, men trist att Salem gick vidare..vad var det för fel på Linda??

Dotras favorit var förresten "Singel"..en refräng som jag kunde skrivit, direkt från mitt eget liv typ :)

2010-02-06 @ 22:39:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Risken finns väl att jag sitter där nästa lördag också och blir besviken igen... :(

Hahaha, förstår Linda-grejen. El Fakir är väl inte direkt schlager. Salvation-killarna var väl bra?

Du kanske ska satsa på låtskrivandet till nästa år? Så kan dotra va med backstage oxå. ;)

2010-02-07 @ 09:49:25
Morrat av Jerk

Fast Salvation var ju så långt bort man kunde komma från schlager..min dotter tyckte den låten var riktigt trist..kan väl hålla med att den i sammanhanget var trist..annars okej..



Jag har försökt skriva låtar i min ungdom..det var inte heller min starka sida ;)

2010-02-07 @ 16:36:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Sant, det var väl ingen schlager det heller.



Försökt i ungdomen, ja - men nu har du ju enormt mycket mer livserfarenhet. På det bara. Jag lovar redan nu att jag ska rösta på ditt bidrag så telefonen glöder. ;)

2010-02-07 @ 17:17:48
Morrat av Åsa

Jerk: Dessutom borde jag få va med backstage oxå, eftersom det nu var jag som kom med idén på låtskrivar-comeback. ;D

2010-02-07 @ 17:19:13
Morrat av Spader Madame

Jaa, vad ska man säga. Junior väntade hela tiden på hårdrockarna... när ska låten börja? "E re bara keyboard?" Ja, han snackar så ibland...



Han trodde på Ola och Salem- brukar vara klockren den ungen! Jag trodde på Guld, glitter och glamour-bruden (= Linda) - men det var tydligen helfel...

2010-02-07 @ 17:28:48
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Ja nån hårdrock blev det väl inte direkt. Jaså, Junior har pricka-rätt-gåvan. Då kan han få berätta hur det går så slipper jag titta på omröstningen nästa vecka då. ;)



Linda var i alla fall färgglad och snygg till skillnad mot Jessica som såg ut som en liten tant. ;)



2010-02-07 @ 17:53:28
Morrat av Jerk

Jessica var också snygg..Silver däremot..

Jag brukar pricka rätt ganska bra, men igår hade jag dålig koll..

Du kan få bli min groupie om du vill Åsa? ;)

2010-02-07 @ 18:56:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Jaså, var Jessica snygg? Hon brukar va snygg, men till och med mamma tyckte hon såg ut som en liten tant i går. :)

Ja, ja - kör på groupie, bara jag får va med på efterfesten. ;)

2010-02-07 @ 19:36:55
Morrat av Jerk

bra, då börjar vi träna på groupie-delen direkt ;)

2010-02-08 @ 00:43:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Lars-Göran Wadén

Exklusivt smygfotograferade melodifestivalbilder

http://www.livetrullarvidare.blogg.se

2010-02-08 @ 15:15:57
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Haha. Vi kan börja diskutera träningen när ditt första utkast på texten anländer till min mail-box! ;)



Lars-Göran: Aha.

2010-02-08 @ 22:18:56

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0