Very good

The meeting with the english speaking guy have taken place and I made a really great performance, if I may say so. Off course. Some of us are, indeed, very intelligent and clever using any language. And humble is my first name.

More english på lördag. Tevligt! Aerobic-class med Rocky (vi don't need to comment namnet...). Hoppas jag inte blir disappointed för det vore really nice having an engelskspråkig instructor. Ja, ja, ja - he was ganska good-looking, det erkänner jag happily. So, no, I have absolutely no problems att fortsätta the english practice, nu när jag ändå got the flow liksom.

Men sen då... i förlängningen? Instruktörsträffar på engelska? Hmm. Not!



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Princess Bedårande NY-lovelyqueen

Rocky?! Hette han Rocky?! Fy fan vad coolt! Haha! Men man kan ju inte heta Rocky o se ut som 14, då faller ju hela konceptet.. :P

2010-12-01 @ 22:42:24
Morrat av Åsa

PBNYLQ: Haha, nej, han hade så krångligt namn så han kallar sig Rocky tydligen. Får man bara lite tid vänjer man sig nog vid namnet. Kanske. Haha. ;)

2010-12-01 @ 22:56:15
Morrat av Jenny

ohh spännande till o med jag kan tänka mig att gå på aerobic för en Rocky .. coool....

och jag ser fram emot instruktörsträffar på engelska :D

2010-12-02 @ 07:51:05
Morrat av Åsa

Jenny: Absolutely! Kom med på lördag då! Now I have mailed och sms:at in english too... I'm a klipp.

2010-12-02 @ 16:50:03
Morrat av Jerk

tevligt? Du träffade en Rocky och tappade direkt det svenska språket..spännande ;)

2010-12-02 @ 23:30:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: No, no, a couple of svenska ord is still in my vocabulary. I just måste be prepared for imorgon, förstår du - I don't want to make a fool av mig själv... Simple as that. ;D

2010-12-03 @ 22:05:26

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0