Trist liv?

Något säger mig att man har rätt trist liv om ens högsta önskan för några minuter är en fintandad fogsvans?

Ja men försök själv såga till en masonitskiva med en grovtandad dito! Det "frasar" sig och blir ta mig sjutton inte snyggt. Sandpapprade (jag vet, slipade - men det låter så trist) bort lite, men det ser ändå inte direkt fackmanna-mässigt ut.

Hoppas hyresgästen har taskig syn.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

För i h-v-te! Har ett helt förbannat hus med -eller okej då -150 kvadrat källare full med sån där skit! Brorsan ska komma och hämta -jeeezus vad man får vänta på det! Du verkar händig, min farsa utfärdade sågförbud för Spader någon gång på 80-talet. Undrar om det fortfarande gäller? Hoppas det!

2009-09-03 @ 18:20:15
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Ställ ut det på gården och ring och säg att det rostar sönder om brorsan inte är vänlig och hämtar det pronto... ;) Det brukar hjälpa.

Pappa Vindvirvel har också utfärdat sågförbud, åtminstone med den elektriska sticksågen - trodde han skulle svimma när han såg mig vifta med den. Nu smygsågar jag bara... när han inte ser.

Mamma utfärdade för 20 år sen symaskinsförbud. Det gäller definitivt ännu! Och vågar inte smygsy.

Så näe, inte så händig, men skam den som ger sig och allt löser sig efter ett, fler eller färre små vulkanutbrott! Bara att fixa, lös problemet. :D

2009-09-03 @ 21:21:53
Morrat av Spader Madame

Du äääger ju! Smygsågar... Symaskinsförbud, det skulle Cicki höra! Själv sågade jag snabbt ett snyggt sår i tummen, då på 80-talet, och sedan har jag haft ett längre spikförbud. Farsan flinade och sa att vi inte hade spik så det räckte åt mig, har bara 1000...

2009-09-03 @ 23:34:09
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Äger... ha, tack du. Det är nog du den enda som säger. Tror jag vet vem Cicki är, om det är hon som bloggar.

Smygspika lite, Spader, det är skönt efteråt! ;)

2009-09-04 @ 22:05:25

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0