Senil-Åsa

På väg hem från Nautilus.

-- Hej då - nu åker jag då, skriker jag, och trevar i väskan efter nycklarna.
Nej, inte nu igen. Inga nycklar.

-- V, har du min nyckelknippa? gapar jag inåt lokalen.

-- Näe, inte den här gången, vrålar han nånstans ifrån. Du har väl lagt dom nånstans där jag inte varit.

Suck. In och leta igenom stället alltså. Känns som jag gjort det förr. Hittar nyckelknippan till slut. Släng på golvet i aerobicsalen så den näst intill åkt in under stereon.

För tio minuter sen fick jag ett sms från Terriern:
"Glömt dina spinningskor? ;D Ställde dom i receptionen."





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Nu fick du tantpoäng.

2009-09-08 @ 08:13:01
Morrat av Åsa

P: Får jag för jämnan nu för tiden... hmmm, vad betyder det?

2009-09-08 @ 15:43:47
Morrat av Nollan

Vadå, glömt spinningskorna? Självklart tyckte du bara att det var onödigt att släpa hem dem, eftersom de lika snart ska tillbaka igen!

2009-09-08 @ 22:47:50
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Åsa

Nollan: Självklart! (Fast vet inte riktigt varför jag ställde dom rakt upp och ner mitt i gången där alla passerar... klev ur dom i steget och gick hem - typ. ;) )

2009-09-09 @ 15:38:55

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0