Se framåt

"Nu är det bara att se framåt."

Det är den värsta klyscha som finns när det gäller idrott. Eller hur?
Softa och luta sig tillbaka på gamla meriter? Nej.
Se tillbaka på misslyckanden? Nej.

För f-n, Sverige - här klarade ni er uppenbarligen undan med blotta förskräckelsen!
Jag missade matchen, vilket kanske inte gjorde så mycket om man ser matchreferatet.

Se framåt?
Jobba framåt för hel-e! VM eller?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Tänker på när Junior var liten och spelade fotboll för mig... -"Ropa-jobba jobba, Mamma!" Så det gjorde Spader, dagarna i ända där jag satt och rökte på trappen...



Var det inge som ropade det till grabbarna idag? Jo, Spader såg matchen!

2009-09-09 @ 22:55:14
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Braaa! Nån som ropade tack och lov när jag nu inte var närvarande. Och vanan inne hade du - men utan cigg nu då! ;D

2009-09-09 @ 23:15:30

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0