Lämna gärna synpunkter

-- Lämna gärna synpunkter på passet, speciellt om ni tycker nåt är dåligt. Då har jag ju chans att förbättra mig!

Sa jag glatt förra måndagen. För handen på hjärtat, många säger att passet är skitbra, men det gör inte att jag kan ändra saker till det bättre - allt är ju inte alltid bra från början.

Nu ska vi se - menade jag det där verkligen. Eller kan jag inte ta kritik?

När passet var över kom Han som stönar så, vi kallar honom H, fram och sa i förbifarten:

-- Inget bra pass. Hade ingen profil, ingen kontur. Nä, det var inget bra alls.
-- Nej, vad trist att du tycker så, svarade jag.

Vet, tyvärr, med 100% säkerhet att jag tänkte: -- Nä, men vad synd - då kommer du inte på mitt spinningpass fler gånger. Verkligen synd. Typ.

Vem är den första som stiger in i salen nu i måndags? Rätt. H!

-- Har du samma pass som sist?
-- Jajamensan, säger jag, och försöker mentalt förbereda mig på det som förmodligen ska komma.
-- Inget bra pass, har ingen profil, ingen kontur.
-- Jaså, tycker du det verkligen? Jag tycker nog det finns en tanke bakom, men visst, jag ska fundera på det du säger. Men jag kommer nog köra det här passet ett tag...
-- Tråkigt för du är duktigt, men passet är så dåligt.

Då brast det. Isklirrande röst:
-- Men snälla, (hans namn), då får du gå på någon annans pass, som du tycker är bättre då. Finns ju massor av andra spinningpass, det finns säkert nån som har nåt pass som du tycker är BRA.

Förresten tycker jag inte om när man uttalar ordet kontur så det låter som kontür, har jag kommit på. Så det så!

Synpunkter? Nån?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Alltså nu tycker jag ju att du är bra, riktigt bra...men det här inlägget saknar både skärpa och profil -nääääeee- det är ju Michelangelo med Björn Skifs, menar att det saknar profil och kontür. (Här hörs ett djupt stön över hela Huset vid Älven-nästan så Junior vaknar)



Men det hindrar mig inte för att komma tillbaka hit i morgon och lägga in samma kommentar igen... eller så sticker jag till Birro. Han har en profil som heter duga! PUSS!!!!

2009-09-16 @ 21:15:57
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av M

Nää...absolut inga synpunkter alls faktiskt vid riktig ordentlig eftertanke...Jag är så nöjd bara du ser till att vi når nivå "kräk-känsla"...och den deffinitionen är ju tolkningsbar...ha, ha!

2009-09-17 @ 09:13:44
Morrat av Åsa

Sapder: Hahahaha! Puss du... ;D



M: Kräkkänsla is da shit! Så ska det låta... ;)Nån liten kontür finns det väl också? Nån ynka? Snälla? :)

2009-09-17 @ 13:01:33
Morrat av M

Ha, ha...jag väljer nog ett tillfälle "live" när du är mottaglig för kontürer isf! Du har bra pass! Punkt.

2009-09-17 @ 13:27:42
Morrat av Åsa

M: Haha - ja, jag vet ju vad du tycker! Du tillhör ju "the fan-club" - men du FÅR ge kritik, dig lyssnar jag på. Kan inte med annat. ;D

2009-09-19 @ 19:14:18

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0