Ska. Ska inte. Ska. Ska inte?

Ska man vaccinera sig?

Nej. Jag ska inte! Totalvägrar.

Rätt? Eller fel?

Jag hatar sprutor. Svimmar oftast.
Det är min enda motivering. Sunt förnuft och genomtänkt beslut med klok motivering finns inte. So sorry. Punkt.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av k

Jag kan ge den till dig då hinner du inte märka det ens

2009-10-21 @ 14:28:50
Morrat av Spader Madame

Okej... det är det första riktigt vettiga argumentet jag har hört... Av två onda ting väljer du att (kanske, kanske, kanske) bli sjuk.

2009-10-22 @ 00:17:16
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

k: En spruta märker man, även om det är du som sticker, kära du. Jag lovar att du inte kan finta mig där... ;)



Spader: Har du vaccinerat dig? :) Men du måste väl va immun mot allt nu efter din långa host-historia!

2009-10-22 @ 21:46:10
Morrat av Spader Madame

Ska vaccinera mig, när vi får doserna till jobbet, med alla ungarna. Skolsköterskan håller en dos åt mig! Farbror doktorn var hård, inte få influensa på den här micro-organismen eller vad det är... Men har heller ingen ork att jag och/eller kidsen ska bli sjuka -då blir jag tokig. Att vara hemma sjuk är det absolut värsta jag vet- och då är jag rädd för sprutorna också... Stora kramen till dig!

2009-10-23 @ 00:04:47
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Det låter klokt och det är verkligen inte kul att va hemma och va sjuk...

Men sprutan avgör för mig.

Kraaam!

2009-10-23 @ 08:20:23

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0