Hear, hear - here I am

Ja, vad sjutton. Ville att rubriken skulle låta som jag är efterfrågad här på bloggen. Typ.
Nåja, nån har väl frågat om jag tagit repet i anspråk så här i hösttider, men det är ingen folkopinion precis. Och inga rubriker i tidningarna direkt heller, även om jag råkat vara frånvarande ett tag.

Extremt tråkigt liv här och jag har inga åsikter om nåt, utom möjligen:

1) Skövde AIK förlorade mot Trollhättan i lördags. Jag och Terriern frös oss igenom matchen tillsammans med futtiga 1000 andra personer. Läser i dagens SLA att det förmodligen berodde på att domaren var vän med en av Trollhättans spelare på Facebook. Visst - spelaren i fråga fridömdes från en straff. Men hallå - vänner på Facebook?!?!? Mer långsökt konspirationsteori kan vara svår att hitta va?! 

2) Jag lever i farliga kvarter. Väldigt nära mig. Ingen känd av polisen tidigare. Huga. Kanske 300 meter från mig. Usch!

3) I allmänhet är det fortfarande mörkt och grått. Objektet jag utlovade på hur mitt tillstånd befinner sig i har uteblivit. Det kommer, har haft lite att stå i bara. Som bevis på min extrema busynes kan sägas att jag i dag hängde upp 40 (!) stycken trosor på klädsträcket. Jajamen, 40 stycken! 35 av dom var i princip "kristrosor" - så då förstår ni själva.

4) ... hmmm... .... hmmm. Nix blankt!

5) Återkommer definitivt i veckan. Känner att skrivådran kliar.

(För övrigt en väldigt trevlig halloweenhelg! Jodå - jag kan låta positiv emellanåt.)


UPDATE 5/11:
2) Det är inte så farliga kvarter jag bor i tack och lov. Efter obduktionen uteslöts mord.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spadermadame

En annan har väntat, ivrigt, men man vill ju inte tjata eller så... Huvaligen sådan kvarter hon bor i!

2009-11-04 @ 08:42:54
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Åh, har du? Trevligt. :)

Bor ändå i de trevligare stadsdelarna av stan...

2009-11-04 @ 13:58:33
Morrat av Jerk

Stan? ;)

Såg att det gick åt helvete ikväll också..nästa år kanske..

2009-11-04 @ 21:28:11
URL: http://pundhuvud.blogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Ja. Stan!!! ;)

Jädra skit - dom ledde med ett mål vid halvtidsvila, sen vänder det helt plötsligt 5-1. Och ett självmål.

Nästa år! Definitivt! :)

2009-11-05 @ 08:25:35

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0