Vad är det med ungdomen i dag...

Messade H i går och frågade om hon skulle med och spana på grabbar på gymmet i dag.
-- Näe, men jag kan följa med och träna.
Så jag fick ju träna också. Hann inte ens lyfta på ögonbrynen åt annat än vikterna.

Just nu känns det som jag blivit överkörd av en långtradare, eftersom jag precis kommit hem från en golfrunda som grädde på moset.

Hoppas verkligen att H också har riktigt ont i musklerna, hon hade tre gånger så mycket vikter på stängerna som mig. Minst.
Men hon har banne mig inte upplevt mer än hälften av de år jag har. Där slår jag henne i alla fall.

Aj, aj, aj...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Aj,aj..been there. Done that..bra träning iaf va?

Morrat av P

Det händer ju inget alls här längre. Var är den feta storyn om korvätartävlingen till exempel?

2009-05-28 @ 08:09:04
Morrat av Ninde

Ute i IRL o har kul? :)

2009-06-05 @ 16:37:54
Morrat av M

Ha, ha! H verkar inte det minsta påverkad av några pass...Du drabbades nog bara av en ytterst ytterst liten formsvacka!

Ligger bloggen nere?!

2009-06-15 @ 11:00:26
Morrat av Spader Madame

Nu längtar jag efter litet bloggeli-blogg här! Kanske finns det någon annan bilförare att såga? Berättelser från familje-livet -läs bilturer med fadern? Hyresgäster? KRAM!

2009-06-16 @ 22:22:26
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Nu är jag tillbaka... ;)

Haft ett litet blogg-uppehåll.

IRL är rätt trevligt emellanåt!



2009-06-19 @ 09:17:33

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0