Nedrans

Eftersom det uppenbarligen var nödvändigt att jag skulle stuka tummen på träningen så var det förstås kvitto på att detn högra skulle drabbas. (Mitt under passet jag ledde skrek jag att den var bruten, lite sympati har ingen dött av. Nu i efterhand har jag tonat ner mig till stukad.)  
Fatta hur lång tid det tar att sms:a när man får mjuktrycka in bokstäverna för att det inte ska göra ont...
Har försökt med pekfingervalsen - det ska ni inte testa, mycket enerverande.
Gjorde också ett trevande med vänster tumme - det ska ni inte heller fundera på om ni är högerhänta.

Ser mina sms konstiga ut ett tag så tar jag bara med de absolut nödvändigaste orden. Substantiv och verb. I grundform. Inga ändelser i onödan. Möjligtvis kanske ett pronomen slinker in nånstans. Möjligtvis.













Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Hur fick du till alla radmatningar efter inlägget då?

2009-03-03 @ 21:09:58
Morrat av Jerk

Nu blev jag fan så sugen att skicka ett krya på dig-sms :)

Men vad är en stukad tumme mot att bli i stort sett blind på ena ögat ;)

2009-03-03 @ 22:53:09
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Ninde

Mina sympatier. Stukad tumme är förbaskat irriterande...

Morrat av valröss

Jag är förkyld. Riktigt jävla förkyld. Vad skulle jag inte ge för en stukad tumme ;)

2009-03-04 @ 15:59:32
Morrat av Åsa

P: Radmatar väl inte med tummen heller! Men det var lite många radmatningar där ser jag... :)



Jerk: I stort sett blind vet vi ju båda att det är en enorm överdrift...



Ninde: Tack! Nu känns det bättre, så det var en mikrostukning.



Valröss: Näeeeee, förkyld. Snyft. Jag kan komma och stuka till tummen på dig så glömmer du garanterat förkylningen. ;D

2009-03-04 @ 16:04:41
Morrat av Spader Madame

Men alltså...provat den där gröna knappen med en lur på... då får man i och för sig senare lov att använda munnen. Du stukade väl inte till kvinnors viktigaste kroppsdel? ;-))

2009-03-04 @ 17:02:56
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Aha - kan man ringa med mobilen också? Munnen har absolut inga skador, inte hörbara i alla fall... ;)

2009-03-04 @ 21:19:25

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0